- Izabel Izadora Filipsson .

Onsdag.

Publicerad 2011-11-16 07:45:42 i Allmänt

hm, vaknade runt sju..
satte på mig tights och jeans, och ett linne.
nu ska ja bar hitta en tröja också. men de fixar sig.
ska gå till bussen om åtta minuter, tar ju en stund och gå.
den går 07.58 oftast härifrån, och jag går 07.50. :)
såååååå ja, hiih. nej, nu sitter ja o tuggar på en bulle! (; värsta frullen ju. hah.
nae, jag ska fan leta efter en tröja o dö lite nu.
för de är skola som gäller.
och nae, tyvärr. fattar ingenting om vad det är som gäller... hah.
jo, för igår på matten när Ronny stog o hade genomgång då satte ja bara igång.
han A,B,C på matten. så då är ja klar med den skiten! (:
jag skulle inte göra C, har aldrig gjort.
han ba, visa mig att du kan. visa att du inte är så dålig... ahaha o massa.
nej, nu ska ja kolla tröja, har sex minuter på mig. haha! ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela