- Izabel Izadora Filipsson .

nyss bäddat o bytt sängkläder och städat rummet lite :)

Publicerad 2011-11-03 23:37:36 i Allmänt

vi kör på siiiiiiden, ajaj.. ska inte få marddrömmar så ja inte åker av bara.. haha, nerå.
nu ska ja mysa ner mig i sängen som ja nu till och med sitter i, och kolla tv och dricka liiiiite päronsoda ;$ haha.
nej men nu har ja inte nå mer o säga.

eller jo, idag åkte ja upp till hfs. satt hos farmor, sen drog ja ner o hämtade yvette o körde hem na.
sen så åkte ja till mamma :) satt där o skrattade, haha sjuk morsa!
sen vart hon jätte ledsen när ja skulle åka hem..

" Izabeeeeeeel, trodde du skulle sova här ju :< "
ah, men ja kommer imorn så de är luuuuunch!
imorn blire även vara med johanna jävel :) det ska nog bli skoj.
saknar henne redan även fast de bar gått en dag.
sen längtar ja efter en viss person.
sååå söt. åh, ge mig. haha ;$
jaaaaaaja, nu ska ja skärpa till mig o tvätta kläderna sen ner i sängen :):)
johanna??????? kan du komma med dina revben en stund.
orkar inte gå ner i källarn, äää shit the same!
nu ska ja draaaaaaaa, men ja bloggar mer imorn om ja orkar. hah.
aja, godnatt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela