- Izabel Izadora Filipsson .

min vän.

Publicerad 2011-11-11 23:26:42 i Allmänt

åååååååh, äntligen har hjärtat och jag fått kontakt igen.
blir så glad, även fast ja inser, och vet.. att ja inte borde.
fast, jag gör det ändå.. skriver till honom. hihi, kan inte låta bli. :( ledsen ja blir.. haha, inte pratat med varandra på ett tag. och nu fick ja ett sms ifrån dig, ååååååh. de bara pirrar i kroppen... även fast ja vet att de inte kommer bli nått emellan oss, blir dum i huvudet av att veta om det. :(
du är min stilikon, min egna killidol.
så mycket mer än bara nånsin jag vill titta på.
ett sms ifrån dig, ger mig en känsla jag inte trodde fanns, nått jag bara drömde att..
ska aldrig lämna, ska bara längta, snälla låt aldrig denna stund ta slut..
då du ser på mig, och jag ser på dig, är det som världen stannar till.
när du är med mig, och när jag är hos dig, vill jag bara vara i dina armar.
du får mig att falla handslöst ner...
och det är något alla ser, snälla g, låt mig få falla lite mer.
för jag älskar denna känsla.
att se ditt namn på min display, när jag vaknar..
är nog det bästa, men ändå det värsta.. för jag saknar.
jag dör av din röst, så fort du lägger på.
din värme när du går, och ja önskar bara att du kunde förstå.
du är den ända, för denna känsla, har aldrig nånsin kommit upp såhär långt mednågon förut...

snälla, om du bara kunde förstå. att du är mer än bara så.
du är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela