- Izabel Izadora Filipsson .

Jajja hääääär!

Publicerad 2011-11-16 22:02:11 i Allmänt

Hey på er!
Jag är då Johanna, som ni nog har fattat haha.
Iza håller på att härjar med min blogg, lite nervööööös för hur den ser ut när den är klar, aldrig lita på vad izaaa kan hitta på liksom ;). hihih
Som hon och Jennie, dom gjorde ju ett aaaaas "gulligt" inlägg på min blogg när dom inte hade annat för sig! Kanske dags att byta lösenord? ;) haha behövs nog kanske.
Meeeen, jag kan ju Izas också.
Nej men jag ska inte vara elak, för iza är för söt för det.
Min bästa vän och min andra halva. Skulle aldrig klara mig utan den tjejen! ♥
I know that it´s true that i was made for you.

Det är egentligen helt sjukt hur nära vi har kommit varandra.
Hade vi inte varit så jävla bra vänner, så hade jag varit kär i henne, for real!
Går inte ens att förklara med ord hur jävla glad jag är att jag har Iza i mitt liv.
Hon och jag, ojojoj.
Du och jag älskling, tills sista andetaget! ♥


Jag älskar dig Izabel Filipson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela