- Izabel Izadora Filipsson .

I say what’s on my mind, I don’t care if it offends you. And if I don’t like you, trust me I won’t pretend to.

Publicerad 2011-11-13 22:21:31 i Allmänt

jag vet fan inte om ja ska skratta eller gråta.. ibland fattar ja inte ens själv vad ja håller på med.
du vet att ja har känslor för dig, och det kommer rakt ifrån hjärtat.
om du bara visste hur mycket jag såg på dig i smyg, ville bara säga hur vacker du är, ingen annan har fått mig att smälta såhär.. för när jag är med dig, blir ja varm det pirrar i hela kroppen jag vill bara ta din hand. aldrig släppa taget, ja vill va i din närhet, kyssa dig på munnen och bara ge dig all min käsnlor, skulle ge dig hela världen om jag bara kunde det, ligger sömnslös på natten och bara tänker på dig, oavsätt hur det kommer bli kommer ja kämpa för dig. för det är du värd, jag svär på allt, jag har aldrig varit så kär.
att tänka på oss två, aah, de är inte lätt. orkar inte dölja mina känslor såhär, snälla.
jag vet inte hur jag ska bete mig när jag är med dig.
jag mår bra med dig, vi satt där i soffan, kollade på 5 filmen och bara mös.
och att krama om dig, och höra dina djupa andetag när du somnat på en..
det får mig att må dåligt, det känns som typ ba, jaha här är jag.
men sen då? .. när ja går härifrån, vad ska ja göra.. typ.
du behandlar mig så bra, vi har tagit nästa steg med varandra. men vi är inte tillsammans.
vi har gjort allt som ett par skulle gjort, men de är inte vi.
kommer aldrig bli vi, och tanken att ja vet om det får mig att må dåligt.
det är bara du, och ingen annan.
- det har nästan varit du och jag sen i början av augusti.
jag var i grekland, samma dag som jag kom hem.
träffade jag dig, det hade gått tre dagar o ja va i grekland, fick ett sms ifrån dig " iza, hur länge hade du tänkt vara borta ifrån mig? :( "
fick hets, ville bara hem.. när ja kom hem, efter några timmar.
träffade ja dig, och ja svävade bland molnen nästan.
träffades varje dag, tills det hände en sak som inte fick hända..
som förstörde allt emellan oss. jag tänkte, vafan är ja så dum för?
just nu vill ja bara gräva ner mig och aldrig mer vakna.
- att höra orden ifrån dig, att säga dem orden du säger till mig.
får mig att må bra, men samtidigt dåligt.
jag vet inte hur ja ska behärska mig...
Tänk, alla gånger som jag suttit ensam,
Och funderat, inte haft någon att älska.
Tänk, alla gånger som jag varit kär,
Men inte fått nånting tillbaks i denna värld.
Allting är så hopplöst, mitt liv är som upplöst,
Och flyter isär, till en annan värld.
Kommer jag någonsin få bli hel igen,
Kommer jag få hitta den rätta kärleken?

Du har funnits framför mig, nästan hela tiden.
Men inte förrän nu så är du viktig i livet,
Du skiner som solen, ja, varje minut.
Det räcker att du finns för att mitt liv inte ska ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela