- Izabel Izadora Filipsson .

godnatt.

Publicerad 2011-11-14 23:59:01 i Allmänt

tog mig ett bad, nu ligger ja i sängen, ny bäddad säng, ett glas juice. haha mums, klockan står på 06.30 - måste hinna med frukost imorn, har inte gjort det på fan ett bra tag. så går alltid runt med hungrig mage.
- jag skiter i vad folk tycker om dig, du är du.
och du är inte den som är den.
jag vet det.


Det här är min bästa vän, johanna.
jag och johanna har känt varandra i 1,5 år ungefär.
vi har hängt varje dag i ett år ungefär.. nästan varje dag. hah!
jag har haft roliga dagar och kvällar med henne.
det är nästan så vi håller ihop, som om vi vore gifta? eller förlovade kanske?
johanna och ja har alltid roligt med varandra, jag tror nästan jag är lite kär i henne.
ni vet, när man älskar någon så det gör ont?
varje gång ja lämnar henne, efter några minuter smsar vi varandra.
och ibland kan vi till och med träffas en halvtimme efter igen.
det är som vi sitter ihop, for real. bästa vänner du vet.
jag kan berätta allt för Johanna..
& btw, vad ska man med killar till, när man har en bästavän?
varje gång ja gör nått kul utan henne, så tänker ja alltid.... fan va kul det hade varit om hon var med.
liksom, du är det lilla speciella i mitt liv. som pricken över i;et.
jag ser upp till dig, och ja uppskattar det du gör i mitt liv.
jag vill bara att vi ska hålla ihop, i år & dar.
jag vill ha dig i mitt liv tills mitt sista andetag.

- liksom, det går inte att förklara med ord.
jag är glad att ja lärde känna dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela