- Izabel Izadora Filipsson .

fredags - lördags.

Publicerad 2011-11-27 17:03:04 i Allmänt

började med att dra hem till Belinda, där Ellinor Cederlund va, och Elin walstad m.m
började dricka, kvällen där slutade runt halv tio.
sen va vi ute, vi 11 så hände de en grej.
satte mig på en bänk och tjurade lite... haha.
sen kommer johan förbi typ ba " IZA in i bilen för i helvete, där kan du fan inte sitta"
hahaha, sen åkte ja med honom. sen drog vi till filipstad, sen drog vi hemmåt.
jag satt hemma tills ja började nyktra till. på lördag morgon kommer emmelie hem till mig.
sen drog vi till karlstad, hockey. sen vart de hem, va hemma runt halv elva eller ngt sånt på kvällen.
la mig o sov, saknar min älskling btw "/ .. i hope he's ok..
åååååh, tänker på dig enormt ska du veta.. fan, haha! :(
<3 bubbis då.



idag har vi bara ätit, legat o kollat film, jag o emmelie har dött hela dagen.
att köra två dagars är dock inte så nice. haha! :( aja.
- man mår som man förtjänar. i guess...
snart kommer min granath jävel hem, o dååå jävlar. då blire kaboooooomkrash! ;) haha nerå.
tjaaaarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela