- Izabel Izadora Filipsson .

En liten Izabel.

Publicerad 2011-11-04 22:46:34 i Allmänt

Jag är uppväxt hemma hos mormor & morfar. - mitt liv har inte varit lätt.
Min storebror lämnade mig när jag hade det som svårast i livet.
När jag behövde honom som mest.
Han lämnade mig när jag var 13 år gammal. - Jim Toiovnen, vila ifrid gubben.
Min syster Cindy, lämnade mig när jag var runt 10 år.
Hon åkte in på behandlingshem. & nu träffar ja henne knappt.
visst, det är bara 2,7 mil emellan oss, sjukt jag vet.
men vi träffas ändå aldrig.. jag har en bra relation med min mamma.
men hon lämnade ifrån mig när jag var 1 år. men ja älskar henne iaf.
om min mamma skulle lämna mig en dag, och aldrig mer komma tillbaka.
jag skulle aldrig DÖ för dig mamma, jag skulle LEVA för dig - & göra dig stolt.
jag ska sköta mig, jag ska göra mitt liv bra, jag ska klara skolan. jag ska göra allt.
för jag vill inte få det som mina syskon, jag ska sköta mig.
jag ska inte gå i deras fotspår. jag ska leva livet, som om det vore den sista.
jag har inte alltid haft de lätt i livet - men ja lovar.
lovet kommer gå på räls, när ja väl fått igång det att gå bra, då lovar ja att de alltid kommer att gå bra.
för här är jag, 16 år. känner lukten av rök, och doften av alkohol.
det är inte en 16 årings liv. att besöka sin pappas & storebrors grav ofta. att se det..
dö unga.. ha en mamma som lämnade ifrån en som bebis, det är nog inte så en sextonåring vill ha det.
men ja lovar, mitt liv kommer bli reparerat. jag ska bli duktig flicka! (: jag ska få min mamma drömm att gå i uppfyllelse. jag ska göra allt, för att klara detta. allt! exakt allt.
- skolan.
- sluta med allt dumt.
- umgås med bättre personer ( visst, det gör ja redan.. )
- aldrig mer skolka.
- tänka att de i livet aldrig hänt.

jag lovar, nu äre slut på detta. skolan, jag ska klara av det :)
och tack vare att min mamma fått mig på andra tankar.
jag älskar dig.

jim. jag älskar dig.

cindy , jag älskar dig.

en liten izabel, 2,5 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela