- Izabel Izadora Filipsson .

50 saker - jag ska göra innan jag blir 50 år.

Publicerad 2011-11-04 22:49:37 i Allmänt

1. Hoppa fallskräm.

2. Supa sig redlöst full.

3. Ha en trekant

4. Bli onödigt kär

5. Resa jorden runt

6. Ligga med en kändis

7. Vinna ett pris

8. Förverkliga en barndomsdröm

9. Träffa någon som heter precis som du.

10.spela poker och faktiskt vinna.

11. Gå på strippklubb.

12. Bli gripen av polisen

13. Hoppa bungee jump

14. Ta springnota på en lyxrestaurang

15. Vika ut mig i någon tidning.

16. Göra ett omslag.

17.Vara med i en vittneskonfrontation

18. Bli medlem i 10 000-metersklubben

19. Bli så rik att du har råd att göra allt på den här sidan.

20. Skaffa en tatuering eller piercing

21. Åka på en riktigt dräggig charterresa.

22. Vara otrogen.

23. Bli fasttagen för rattfylla.

23. Sjunga Stockholm i mitt hjärta på Avenyn i Göteborg.

24. Köp (eller sno) en dyr märkesväska.

25. Knarka.

26. Facea din största rädsla.

27. Se pyramiderna i Egypten

28. Testa att modella.

29. Handskas med en ätstörning.

30. Surfa i Australien.

31. Bli hetast på Stureplan.se

32. Sno något.

33. Ta studenten.

34. Ligga med en person av samma kön.

35. Bo utomlands.

36. Gifta sig rikt.

37.  Bli vältränad

38. Göra en porrfilm & sedan läcka den på internet.

39. Släppa en låt.

40. Festa som en rockstjärna

41. Klippa av sig håret.

42. Lära mig flytande engelska.

43. Plugga utomlands.

44. Ligga med någon som är minst 25 år äldre för att tro att det ska hjälpa dig upp i kärriären.

45. Skilja dig.

46. Festa på Ibiza.

47. Skaffa körkort.

48. Lära sig av sina misstag.

49. Ha en relation med en person av samma kön.

50. Göra det som gör dig lycklig & bara tänka för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela