- Izabel Izadora Filipsson .

Torsdag .

Publicerad 2011-07-28 22:10:41 i Allmänt

imorn är det sista dagen på jobbet skönt !
idag har ja varit i grythyttan vid gymmet osv , sen har jag varit i hfs .
vart hotade av en väldigt mogen kille som sprang emot oss , hotade med att sätta en yxa i hundens rygg :)
då jävlar skulle han få en yxa i pannbenet kan ja tala om för han ;p
nog snackat om den saken , idag hare varit ganska chill dag .
en pizza slice fick ja i mig iaf , nyss har jag slängt in lite tvätt  i maskinen :) nya rena kläder (y'
tog allt vitt så, men glömde det viktigaste ! :o min vita bh :( hah fuuuuuck .
jaja, sen ska ja packa .
för jag ska reeeeeeeeesa till norrland över helgen , hahaha nejrå .
blir en tripp norrut ;) hah . :)

jaja , kram så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela