- Izabel Izadora Filipsson .

.. Ors

Publicerad 2011-07-17 15:31:54 i Allmänt

Jag känner en tår rinna ner för min kind.
Jag ler, jag ser en bild på oss.
Jag gråter, av happiness, men ändå.. för att ja inte kommer få din kärlek längre.
Jag mår inte bra utav att tänka att vi kanske aldrig mer kommer ses.
Känns som det var sista gången vi träffade varandra den 10:e Juli 2011.
Du betyder hela mitt liv, om inte mer.
Jag har ingenting att säga mer..
Jag kan inte tro på verkligheten det får inte va över.
Du är den ända för mig, allt som jag behöver.
Inget kommer nånsin bli det samma igen, jag längtar efter dig, och saknar dig än.
Du var allt för mig, gubben vi gjorde allt ihop, jag trodde faktiskt att de skulle va vi två.
Vi var som gjorda för varandra, du va som en bästa vän.
Men bästa är ju att skita i allt och börja om mitt liv igen..
Men hur ska det gå när bara du finns i mitt huvud?
allt jag tänker på är det vi gjorde.
Vet du hur mycket skit jag tog emot för din skull?
Vet du hur många vänner jag svikit för din skull?
Kommer du ihåg, vi kunde skratta åt allt.
Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.
Din personlighet, och ditt underbara leende.
~ minns sist du träffade mig, du kom som en vind fram till mig.
kramade om mig, och gav mig en stor puss!
det pirrade i hela kroppen.
- känner en känsla, att ja aldrig kommer få bli kär igen.
tänker aldrig mer öppna mig för någon. ja orkar inte mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela