- Izabel Izadora Filipsson .

Måndag

Publicerad 2011-07-18 23:38:52 i Allmänt

Idag vart det jobbet .
Vid frukost vid jobbet så var klockan 08.30, åkte upp till farmor .
vid 09.45 hämtade dom upp mig . sen vart de och greja igen .
fyfan . hahaha , alla hälsade -.- fett pinsamt .
när en viss person ser mig , vid guldkringlan . står där som ett fån .
kommer han fram och säger " vad söt du är " HAHA .
ja, jo tack ja vet, hahaha. bra rolig du är ******* .
sen fick jag slutade lite tidigare . för ja hade soc möte här hemma .
sen blir det att vara hos mamma nu i veckan om ja orkar .
- de är lite närmare till jobbet .
efter som ja tydligen ska börja 06.30 nu varje dag! ihihi :)
sen efter en stund satt jag och väntade på Tanya, Emil & Annie kom .
Så tatuerade tanya mig .
Teresia tog hål i öronen . haaha ;$
& Emil tatuerade eller ja fyllde i sin muffins på benet i rosa och blått, haha! söt.
sen sprang ja ner i duschen .
nu ska ja försöka sova ... hm. kommer ju gå såååhära bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela