- Izabel Izadora Filipsson .

Izabel Izadora Filipsson - livet om mig.

Publicerad 2011-07-17 23:08:49 i Allmänt

Mitt liv.
Jag har bott hos min mamma tills jag va ett år gammal - då jag vart förflyttad till min mormor & morfar.
för min mamma kunde inte ha ta hand om mig, cindy eller fanny eller jim.
Så vi alla hamnade hos mormor, när jag va 15 år fick jag flytta en mil utanför hällefors, till saxhyttefallet till en familj. mormor började bli gammal, och sliten, och ja.. jag erkänner, ja va lite vrång oså. hon pallade bara inte med mig, tonåringar kommer hem full på nätterna, även fast dom sagt åt en att man inte ska dricka osv. fattar bara inte varför jag inte lyssnade.
Sommaren 2010 låg jag inne på sjukhus en stor del av sommaren, jag fick fel på njurarna. fast jag har ju vetat hela livet att mamma och alla andra har haft fel på dem, och nu vart de min tur.. jag fick urinvägsinfektion, som vägra gå över hade det i två veckor. när ja åkte hem ifrån grekland, nån vecka efter det vaknade ja mitt i natten av att jag började spy, ja låg och grät i telefonen med richard tidigare på kvällen för jag hade så satans ont i hela kroppen, vet inte trodde jag hade blivit sjuk eller något. jag började skrika och skrek på kristin, vi åkte till hällefors vårdcentral, ja kunde absolut inte gå, när jag lyfte på höger benet drog det till i hela kroppen. jag gick hukad. när jag kom in på vårdcentralen tog dom en snabbsänka på mig, 8 är normalt i snabbsänka då är man frisk, men jag hade 600 - dom ba men käääääära flicka, hur jävla ont har du egentligen?!?!?! då skrek ja till men vaaaaaafan ja har ju ont... så körde dom mig till kga lassarett, där kunde jag inte va så jag hamnade i örebro på B avdelningen, där fick jag vara i nån/några veckor och få medicin 4 gånger om dygnet. när jag låg där inne fick jag reda på en annan sak som förstörde hela mitt liv, men jag valde att ta bort det... mer än så säger jag inte. när jag va 12/13 år, dog min bror av droger, därför är jag avskräckt och kommer aldrig aldrig aldrig nånsin att börja med det . nu är jag sexton år, har varit med om mycket i mitt liv . Mina intressen är fotboll, bilar, motorsport, träning osv . min dröm är att bli body builder, hah ja vet :) . Jag förlorade även min familj, och det tar hårt än idag. mormor var det bästa i mitt liv . Andreas Erik Ors kom in i mitt liv , han föändrade allt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela