- Izabel Izadora Filipsson .

goooodnatt.

Publicerad 2011-07-20 23:45:17 i Allmänt

ska ju upp och jobba .
fan jag har svårt och sova jämt helvete .
börjar 06.30, kl 09.00 har ja frukost till 09.45 .
klockan går och går, går, går ... osv 13.00 slutar jag .
fyfan . samma skit varje dag .
blir tooookig, inte ens roligt .




- idag var jag med Emelie, Mathias, Jimmy & Vio.
Vi träffade Emelie på torget . hah . jaja . inge snack om saken .
sen stannade mathias oss i sin "nya" saab. haaaaha!
och då sa han " SKA NI MED O BADA, FAST VI VILL ÅKA NU "
och då satte vi oss i bilen . åkte till sången (y'
där badade jimmy och mathias , myntinkastet ;) hAHA .
sen åkte vi ba ruuuuuuunt runnnnnnnnt o runt .

imorn blir det träffa Emelie & Vio för i hoppningsvis .
~ om folk håller på med skit , döm inte ut mig efter vad dom gör .

jahahahaha, skönaste kommentarerna

" iza, min bil börjar bli skitig, tvätta den i bara bh ? Det lär behövas . "
jag : det beror ju på hur man tolkar det .
mathias : ja den är ganska skitig ... (efter några sekunder) fast de skulle nog också behövas .


HAHAHA fan va ja skrattade .
och " va göru ?!?!?! "
jag : pillar på dig .
mathias : åååhh va skönt .
jag :  :|




jag älskar er - jennie & johanna .


godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela