- Izabel Izadora Filipsson .

:')

Publicerad 2011-07-26 21:16:36 i Allmänt

jag är dygn trött . sätta på en film , tänka på dig . fyfan jag längtar efter dig !
- lördag lördag kanske kanske , hihih ♥

imorn blire upp o jobba :/ sisådär klockan sex . lite innan de.
fyfan .. sen jobbar madde inte imorn , så vi får se vad ja o lars hittar på -.- antaligen massa skit som han gör jämt .
typ klippa gräs o sånt jävla skit . fiifän , aja .


jag börjar bli dygn smal sådär igen ..
fifan .



andreaaaaaas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela