- Izabel Izadora Filipsson .

Blir några frågor jag fått av er läsare.

Publicerad 2011-07-16 22:24:54 i Allmänt

Berätta lite om ditt liv? :)
. mitt liv är dock normalt, tror ja? fast ja bor inte hemma längre . men det bara blev så .
sen så är jag 16 år, bor norr om örebro . heter izabel , kallas iza/izan :)
jag gillar bilar, motorsport osv . ( tror det va pga mitt ex faktiskt ;) )
Faller du bara för killar? :)
. nej, inte alls . vill en tjej ge mig kärlek, tackar jag ju inte nej till det !
jag kan falla för tjejer också . jag är bisexuell .
Hört att du är bisexuell, vad säger dina vänner om det?
. varför skulle dom bry sig, bara jag är glad så.
Har du haft sex med en tjej?
. hehe aaoop.
Vilken bh storlek har du?
75c!
Hur träffades du och Andreas?
han ringde mig, helt random. visste fan inte ens vem det va.
han sa i telefonen ba " izaabeeeeeel, du är jääävligt snygg " hahaha ;)
efter det började vi smsa och de blev så.

Vad ser du hos en tjej? :)))
. tjejen få se ut hur dem vill, bara dem accepterar mig som jag är . kyss
Vad började du med, att vara hetro eller bi?
. jag insåg nog nu när jag va 14/13 att jag också kan bli kär i tjejer .
Va hände mellan dig och Richard?
jag insåg efter 1,5 år att han va idiot! that's it, vill ni veta mer får ni fråga honom.  :)
Är du singel?
Japp, det är jag! eller ja, Liza är ju min flickvän kom ja på, förlåt ♥
Vad tycker du om trekanter?
Ja. är det bara tjejer så äre chill ! ;)
Är det sant att du haft 69;an med en tjej på en gräsmatta?
HAHA, slagit i huvudet? ;) aa föfan, de är ju det ja går ut på.
Ditt ex brud är ganska bitch visste du det, varför dumpade han dig för henne?
hahaha, där ser du IN YOUR FACE BITCH
Är dina tuttar äkta?
hallå, jag är 16 år.
konstigaste stället du haft sex på?
Hm, nu måste ja tänka efter... Polishuset? hahaha minns du R? ;)
Hur lång är du & hur mycket väger du?
Jag är 170 cm lång, och väger runt 60 kg.
Hur gammal va du när du förlorade oskulden? eller hade du viljat vänta?
Jag var 13... visst ja ångrar det inte. eller gjorde jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela