- Izabel Izadora Filipsson .

älskar dig .

Publicerad 2011-07-28 21:52:53 i Allmänt

Andreas Ors, jag älskar dig så sjukt obeskrivligt mycket älskling.
Jag kan inte förklara hur mycket jag älskar dig, det går inte med bara ord, meningar eller beskrivningar. Jag skulle kunna skriva en hel bok med lika många ord som bibeln och förklara hur mycket jag älskar dig. Endå skulle det inte räcka. Alla fina stunder, alla skratt, alla kramar, alla kyssar. Dina armar kring min midja, dina läppar mot min kind, dina varma andetag i min nacke. Låt det alltid få vara så. sist jag träffade dig, tittade jag på dig när du sov, jag började gråta mina tårar rann längst mina kinder, jag var så glad att ja hade dig vid mig sida, det fick mig att insé hur mycket jag verkligen älskar dig. Kännslan jag hade i magen, i hela mig, medans jag kramade dig med all syrka jag hade går inte att förklara.
lämna mig inte .. 

Varje dag drömmer jag om att få vara nära dig, varje dag drömmer jag om att få se dig må bra och vara glad, varje dag drömmer jag om att få kyssa dig, varje dag drömmer jag om att få somna tätt intill dig och vakna upp bredvid dig, varje dag drömmer jag om att få ligga där bredvid dig och beundra dig sovandes och höra dina djupa andetag. Varje dag drömmer jag om att få vara med dig tills jag tar mitt sista andetag. 
jag älskar dig ♥

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-06-06 20:52:55

Kollat igenom din blogg, grym är den mycket kärlek osv.. Och det gillas, men vad hände mellan dig och han Andreas? :/ kramar fortsätt blogga!


Svar: andreas, hahhaha dagens..
izabel filipsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela