- Izabel Izadora Filipsson .

vilken helg.. helt slut.

Publicerad 2011-12-18 01:56:27 i Allmänt

okeeeeej, vart ska ja börja?
fredags , fest hos belinda . ingen kommentar ja veeeeet , de spåra , ja spåra .
vi var där hela kvällen . kom massa folk . sen skulle vi till en person men de gick inte . jag skulle hem .
& nu , lördag  - fest i "musikfors" där de inte va något. haha, ursäkta? men vem fan vill dit ..
så vi drog på förfest hos belinda, drog vidare till Rasmussen , sen på någon tom fest , sen drog vi till Zandra på fest, sen drog vi till smedh på feeeeest & allt söööööööög . jag är helt slut . :( fifan , nu är ja hemma i min säng o tare chill ! kollar film . kan inte sova , mår fett illa .
aja , godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela