- Izabel Izadora Filipsson .

Tisdag

Publicerad 2011-12-20 21:35:57 i Allmänt

okej, idag började med att vi gick på julshow, pinsamt.. allvarligt.
med johanna belinda osv. :)
- sen följde jag med Gunnar när hon klippte av sig allt hår!
nästan rakat runt hela huvudet och bara långt på ena sidan .
men de vart bra! (:
sen va ja o träffa sebastian en snabbis följde han till bussen, rolig kille dedär! haha
men nu har ja dragit på mig mjukiskläder , ska väl börja käka "kråkar" som jennie sa.. haha!
jaja, godnatt (:
- i think i wanna marry you .

bakis bild ifrån lördags morgon, fin man va när man vakna asså! ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela