- Izabel Izadora Filipsson .

teeeest hit o dit

Publicerad 2011-12-17 15:37:04 i Allmänt

1. Hur gammal är du om fem år? 21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? kristin & tomas

3. Hur lång är du? 1,69 haha

4. Vilken är den senaste filmen du sett? spykids , hahah

5. Vem ringde du senast? Glennnn

6. Vem ringde dig senast? Robin gustafsson

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? öööhh va??

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror väl på till vem ..
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda

10. När såg du senast din mamma? igår kväll


 

11. Vilken ögonfärg har du? brun gröna.

12. När vaknade du i dag? 13.30

13. Vilken är din favoritjulsång? vet inte.. tycker om alla på sitt lilla vis, haah!

14. Vilken är din favoritplats? säääääängen

15. Vilken plats föredrar du minst? ute ensam på natten

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? hemma ;) ahhah

17. Vad skrämde dig om natten som barn? spöken i garderoben .

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? igår .... nånting ja inte minns

19. Hur stor är din säng? 120 ... hahah

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar . 


 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan kläder om jag är själv.. alltså inte helt naken! haha vafan

22. Hur många kuddar har du i sängen? hm , ska kolla! ;) 8

23. Hur många landskap har du bott i? ett

24. Vilka städer har du bott i?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

26. Är du social? så jävla

27. Vilken är din favoritglass? grythytteglass♥

28. Vilken är din favoritefterrätt? bananasplitt ! 

29. Tycker du om kinamat?ÄLSKAR

30. Tycker du om kaffe? nom nom om nom .


 

31. Vad dricker du till frukost? vatten

32. Sover du på någon särskild sida? närmast väggen

33. Kan du spela poker? nej haha.

34. Tycker du om att mysa/kela? klart!

35. Är du en beroendemänniska? ciggaretter ... hahaha

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? 3 st .

37. Vill du ha barn? nej...

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, finska, liiiite spanska .

39. Har du någonsin åkt ambulans? för många gånger .

40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet en stund, sen bassäng


 

41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder eller godis/pizza

42. Äger du dyrbara smycken? japp

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? scrubs .

44. Kan du rulla med tungan? hahaha neee?! 

45. Vem är den roligaste människan du känner? haha alla har sina stunder..  

46. Sover du med gosedjur? haha ibland... ;$

47. Vad har du för ringsignal? I'M BARBIE GIRL, IN THIS BARBIE WOOOOOOORLD .. 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jag har inte, mamma har väl 

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min tröja som jag har på mig :)

50. Flirtar du mycket? klart


 

51. Kan du byta olja på bilen? antagligen, ja

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? -  huhuhuhuuhuh

53. Vilken var den senaste boken du läste? ondskan .. men de gick bra , somnade efter 10 minuter på svenska lektionen, vaknade upp 1,5 timme senare...

54. Läser du någon dagstidning? om jag har tråkigt, ja

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej.. inte dirr 

56. Dansar du i bilen? hahaha ja

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? inte fan vet jag

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? jag målade en flicka på bilden. 

59. När var du i kyrkan senast? min brors begravning . aldrig mer .

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? hmm.. lena, johan & lars!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Har jag ens campat?! en natt
62. Vem var det du pussade senast? Patrik tror ja .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela