- Izabel Izadora Filipsson .

pusselbiten som fattas.

Publicerad 2011-12-18 22:09:17 i Allmänt

du är pusselbiten jag inte hittar, den som är borta .
och känns som att ja tappat den biten , i en kontainer full med grejer .
och att ja aldrig mer kommer hitta den .
bra minnen flyger iväg med vinden .
saknaden svider .
du var som pricken över i;et .
lite speciell sådär .
vi kunde bara sitta och skratta åt vad som helst .
sitta o skratta o gråta av skratt , o äta nutella .
du och ja har våra minnen .
men ja känner på mig att de aldrig aldrig kommer bli så igen .
- någon annan fick min plats i ditt hjärta ist .
.. bara du mår bra såhär så gör jag .
vänner för alltid? aja , detta kommer kännas sjukt för båda .
att inte skratta tillsammans o bara vara .
nej , den tiden är borta för några månader sen .
- jag är inte den du valde , jag är den du lämnade utanför .
om jag kunde slita ut hjärtat , hade jag gjort det för länge sen .
/ love i , remember m remember e , put them togheter and remember me .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela