- Izabel Izadora Filipsson .

fick nyss detta.. hur ska ja ta det?

Publicerad 2011-12-19 22:23:14 i Allmänt

ja e ledsen o säga de här izabel, men jävlar i helvete vad jag saknar dig... dem dagarna vi hade, som visserligen inte var många vi träffades på. men jag var lycklig iaf. att tänka på dem mornarna jag vakna upp bredvid dig... fy fan.... det va obetalt bart... jag vet mycket väl att jag tog förhastade slutsatser när det gäller oss.. men jag tror säkert du har gjort nånting någon gång som du verkligen ångrar att du gjorde.. jag vet inte hur ditt liv ser ut nu,hur du mår eller vad du gör nu.. men jag hoppas att det är värt att leva för! vill inte att du ska känna dig tvingad till något, skulle du ha någon annan eller att du inte tycker det skulle funka osv så behöver du inte länna ågren

jag ha tänkt på dig jävligt ycket dem senaste dagarna, och det är inte så att jag tycker att jag vill ha dig för du är snygg och att din personlighet är helt underbar. utan för att jag behöver dig, jag älskar dig.
------------------------------------------------------------------

asså, vet inte ens hur ja ska reagera på detta .



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela