- Izabel Izadora Filipsson .

falsk? / nvm . - immooorn, hang over!

Publicerad 2011-12-15 22:44:21 i Allmänt

snacka skit är de ända du kan , ändå så umgås du med folket? hah, en bekräftelse för att du inte har några vänner stumpan (: .


- &&& imorn blire röj igen, & Grattis till Patrik som fyller 19 år imorn. haha.
..
okej, varit i hfs med johanna, träffade Sabina & Rebecca & Jonna . skoj skoj , fått in pengar i plånboken o på mobilen . men tyvärr inga gratis för de krånglar . vi har haft skoj , jag och Johanna har smygit på folk, ätit pizza, skrikit, skrattat o haft världens jävla damp hah! ;) as skoj .
nu har ja precis gosat ner mig i sängen med en påse bubbliz & lite saft .
så snart ska ja sova, har lektion 09.00 imorn! så dags att sova snart .
slutar btw 11.50 imorn, och då ska ja heeeeeem . kirra lite grejer & sen på kvällen blire paaaartiiiee .
hah, jaaaaa..
& du, tjejen . get a life va , du förlorar mkt på det du göööööööör .


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela