- Izabel Izadora Filipsson .

brist på annat .

Publicerad 2011-12-18 23:11:29 i Allmänt

FAKTA
Smeknamn: iza , izza , bebben , zäta .
Födelsedag: 26 augusti
Bor: Saxhyttefallet
Skola: Philskolansgymnasium



 

FAVORIT…
Färg: blå
Plats: sängen självklart
Drog: chips.... :(
Film: vet inte..
Djur: vovvisar
Affär: vet inte, hm
Serie: oth
Café: venne
Skor: Kilklackar och converse

 

 

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln: Jaaaa, allt för ofta .
Gnälla: hehe aa ;$
Skrika: haha ja....
Sova: självklart
Drömma mardrömmar: jadå :( mm.
Drömma sexdrömmar: alltid, hahaha nerå
Försöka vara annorlunda: nej
Klä dig i svart: aa
Ha sex: jaaaaaa....
Hata folk: gör jag väl hatar ingen, ogillar .
Lita på folk: nån .

 

 

NÄR…
Åt du senast: nyss typ, hungrig!
Läste du en bok senast: typ förra veckan... hahaha somnade ju på svenskan. pinsamt.
Var du på konsert senast: längesen.
Köpte du något senast: idag..
Kysste du någon senast: hm, fredags... host.
Svor du senast: hahaha svär typ alltid.... nyss kanske?
Sjöng du senast: imorse, eller ja nu hahaha
Klagade du senast: idag--
Är det sommar: Om ett halvår, längtar!!!!!! som faaaaaaan

 

 

VEM…
Saknar du: han.
Rörde dig sist: mamma..
Kysste dig sist: ..... kfnaklgnölanhgladönhölanh
Gjorde dig riktigt glad senast: RIKTIGT GLAD, var nog G. men även jävligt ledsen. men sist jag va riktigt glad var de han som fick mig att må bra .
Fick du sms från senast och vad stog det: Jesper höök - något gör du ? :(

 

 

HAR DU…
För många vänner: absolut inte
Tvångstankar: ohja..
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Färgat håret: aa...
Brutit några ben: hah, mm..
Några piercings: ahrååååååå .
Egen dator: aa
Gjort bort dig rejält: Ja det har jag nog gjort!
Bra självförtroende: Går framåt om man säger så..
Kysst någon: aa
Haft sex: aa
Köpt kondomer: Nej? ahaha
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja...
Varit kär: Ja... är kär .
Blivit kär i någon på nätet: Som jag träffat och blivit kär i ja? :)
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: ja
Velat vara otrogen: ja, payback .

 

 

HUR….
Går du: ..??
Fördriver du tiden: med detta
Mycket pengar har du: ungeför 600 .
Tjänar du pengar: går i skolan... hehehhe
Ofta diskar du: När det behövs
Ofta städar du: Lite då och då
Ofta träffar du din familj: jämt typ
Mycket äter du: haha lagom

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela