- Izabel Izadora Filipsson .

tidsfördriv

Publicerad 2011-08-21 13:18:14 i Allmänt

ALLMÄNT:
1. Namn? – Izabel Izadora Filipsson Toivonen
2. Exakt ålder? – 16
3. Vart bor du? – Hällefors
4. Bor tillsammans med? – Kristin Tomas Jesper & TAnya 
5. Husdjur? –  2 hundar, min egen hund är hos mormor. min lilla anton :) 
6. Färg på ditt hus? – beige 
7. När är du född? 1995, 26 augusti 
8. Klass? – 9c - gått om ett år . 
9. Vilket år tar du studenten? – 2015 tror jag?
10. Något jobb? – Nej
11. När ska du sova ikväll? – Så tidigt som möjligt
13. Duschat idag? – Snart .
14. Kramat någon idag? – Ja .
15. Pussat någon idag? – Jaaaa, eller inatt. haaaaha
16. Vad har du ätit?- Ingenting än så länge
17. Dagens klädsel? – Linne , tröja tights 
18. Dagens smink? – Nothing
19. Dagens sötnos? – Hehe, hoooooost . ;o 
20. Dagens roligaste? – Ingenting, vaknade nyss
21. Har du många vänner? – jaaa :)
23. Vem kramade du senast? – Mamma . 
24. Vem pussade du senast? – Glenn ....
25. Hur många har varit otrogna med dig? – Vet ej 
27. Har du pojk-/flickvän? – skulle inte falla mig in :)
28. Vem pratade du med i telefon senast? – mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Tyck vad du vill lilla gumman, men vet du vad jag tar inte åt mig av dina åskiter, och om jag har dåligt rykte fast jag bara bott här i nån månad, men ja tar inte åt mig tycker bara det är barnsligt att bråka över en sån här sak.. :( tycker du inte om mig, visst låt mig vara, ha så roligt med alla dina vänner. tack vare dig är ALLA dina kompisar emot mig. ha så kul med dina små fula vänner. men lägg inte ner din tid på mitt liv. / Emmelie Ridnert. 
Svar : du träffar folk, du känner inte en jävel i hällefors, inte oss, inte mathias, ni vart tillsammans som ett skottslag, hallå? är det bara för att ha någon eller? aaaa, tänkte väl det. du förstörde vänskapen med mathias för många, se på vad fan du gjort?! shit gumman, du behöver inte flasha musklerna för halva sverige som du gör .
31. Bästa filmen? Olika
32. Bästa Låt? – Massa olika
33. Favorit Mat? – Mycket olika, beror på vad man är sugen på :o
34. Dryck? – Olika där med ju "/
37. Stad? – Eskilstuna och Göteborg
38. Land? – Hmm
39. Ämne i skolan? – Beror ju på vad man gör, vet fan inte..
40. År? – 2011
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – haha. jaru ;)
42. Drickan du drack? – Mjölk. hahaha
43. Gången du spydde? – På fyllan för något tag sen
44. Gången du grät? – nån dag sen 
45. Pizzan du åt? – Var ett bra tag sen 
46. Gången du var i göteborg?- Något år sedan
47. Gången du var i stockholm? – nån dag sen. 
48. Gången du var hög? – Hehehe?
49. Personen som såg dig gråta? – Mamma . 
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? – Svart
52. Hund eller katt? – Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båd
54. Tv-spel eller datorspel? – Inget
55. Singel eller upptagen? – Upptagen höhö ;)
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – ? 
58. Ragga eller bli uppraggad? –  Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? – Big brother
60. Svart hår eller blondt? – Blont kommer alltid vara snyggast enligt mig ;)
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa!!
62. Choklad eller lakrits? – Choklad
63. Göteborg eller stockholm? – Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? – Högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? – Coca Cola
66. Pizza eller kebab? – Pizza
67. Randigt eller prickigt? – Randigt
68. Älska eller älskas? – Både och!
69. Leva eller dö? –  Leva?
ANTAL:
70. Personer du älskar? – Många
71. Personer du hatar? – Hatar inte folk, tycker bara illa om dom. 
72. Personer som sagt jag älskar dig? – Många
73. Personer som hatat dig? – Det är deras problem ;) haha. 
74. Glassar du ätit på en dag? – 4 kanske? Haha nej ingen aning?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Har inte varit på någon :)
76. Gånger du haft minnesluckor? – Jadu, alldeles för många gånger :o 
77. Piercingar har du? –  naveln, läppen, tungan och osv 
78. Personer du saknar just nu? – Finns några stycken "/
79. Gånger ditt hjärta brustit? – One time. 
VEM:
80. Vill du kyssa nu? – :)
81. Ska du träffa imorgon? – Jennie, hanna, johanna osv :)
82. Sjöng du senast för? – violeta i stan haha 
83. Hade du senast en MSN-konversation med? – Andreas Usch . 
84. Spelade du tv-spel med senast? – Åh ingen aning :o
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Romantisk? Då lär de la bli elias 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på – Haha onödigt? 
87. Förtjänar att dö? – Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? – Min älskling :(
VAD:
90. Gör dig glad? – Mycket
91. Gör dig ledsen? – När jag inte får som jag vill (mammas beskrivning) haha. 
92. Vad vill du helst göra nu? Sova hihi
93. Önskar du att du slapp göra? Städa..
94. Vill du ha nu? – Pengar!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Vet ej, ett tag kvar
96. Längtar du till? – Imorgon
97. Tycker du om dina betyg? – Nej fyfan
98. Ångrar du i ditt liv? – Mycket, men inget jag lägger energi på nu
99. Är det bästa som har hänt dig? – Richard , eller var det bästa . 
100. Varför gjorde du detta? – Tidsfördriv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela