- Izabel Izadora Filipsson .

sitter och funderar .

Publicerad 2011-08-21 21:12:17 i Allmänt

hm , sitter och funderar när man sitter såhär ensam .
- vad man har förlorat i ens liv .
hur många killar som försöker ge en kärlek , men man tar inte emot det .
man bara skiter i det , hur svartsjuka killar kan bli fast man inte ens är tillsammans med dom , när en i filipstad tog på mig och han såg det då skrek han " TOG DU PÅ HENNE ELLER?="?"?"?"??"?"?"="="= vart helt galen .
haha sweeet .

ja tänker tillbaka hur mycket man bara skiter i och inte bryr sig .
men varför?!
för att folk pratar om honom, för att han varit tillsammans med min bästa vän .
nått är det ju som tar emot .
men vad vet jag inte ... hahaha :(
nog snackat om det .
nu sitter jag med stooooor kofta, linne tights och halsduk för ja fryser så mycket :( .
imorn börjar kärleken - skolan :) haha .
såå sköt .
fast det är ju inga riktiga skoldagar nu i början, efter som våran skola inte är klar än .


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela