- Izabel Izadora Filipsson .

Ligger i sängen, proppmätt :) hah .

Publicerad 2011-08-08 20:19:17 i Allmänt

Vaknade idag att ja fick sms ifrån Tobias S :) ♥ haha sööööt .
sen låg jag i sängen och kollade runt lite ..
sen gick jag och satte på mig kläderna sen gick jag ut i köket och dukade .
tänkte sitta ute först men de va så jävla mkt frön överallt ;o .
börjat käka riktigt bra nu för tiden , frukost lunch middag och kvällsmat! haha en riktig julegris kommer ja bli :)
vi har suttit och kollat resor hela dagen .
till grekland till turkiet till bulgarien .
det blir nog förmodligen turkiet eller bulgarien nått sånt . :)
nu i veckan, onsdag torsdag någon gång .
nyss ätit pizza! nu blire film :) sen sova .
men innan det ska ja duscha och göra mig fräsh, (igen)
sen ska ja städa rummet! :)
joooohään .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela