- Izabel Izadora Filipsson .

kyss♥

Publicerad 2011-08-10 01:38:37 i Allmänt

ALLMÄNT:
1. Namn? – Izabel Izadora Filipsson
2. Exakt ålder? – 15, 16 den 26;e augusti . 
3. Vart bor du? – Saxhyttefallet.
4. Bor tillsammans med? – Fosterföräldrar & hundar. 
5. Husdjur? –  hund. 
6. Färg på ditt hus? – grå grönt?
7. När är du född? 95 . 
8. Klass? – jaaaaaadu ?
9. Vilket år tar du studenten? – Öh, vet inte haha?
10. Något jobb? – Nopp . 
11. När ska du sova ikväll? – Senare.
13. Duschat idag? – ja .
14. Kramat någon idag? – Ja.
15. Pussat någon idag? – Nej .
16. Vad har du ätit?- kyckling, kräftstjärtar, osv . 
17. Dagens klädsel? – tjocktröja, gult linne & lack tights . 
18. Dagens smink? – Puder, mascara osvosv..
19. Dagens sötnos? – Elias Jansson :)
20. Dagens roligaste? – Ojj, jag vet inte.
21. Har du många vänner? – Ja, de räcker.
23. Vem kramade du senast? – Mammi ! 
24. Vem pussade du senast? – E.
25. Hur många har varit otrogna med dig? – en person :) och du vet själv . 
27. Har du pojk-/flickvän? – Näää.
28. Vem pratade du med i telefon senast? – robin . 
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Haha det är privat ;) 
31. Film? – Vadå film? Senaste jag såg? Miami Vice.
32. Låt? – Love suicide 
33. Mat? – kyckling .
34. Dryck? – saft .
37. Stad? – Vadå stad :(
38. Land? – Länder är fina.
39. Ämne i skolan? – Sista lektionen hehe..
40. År? – 2011
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – ♥
42. Drickan du drack? – Cola .
43. Gången du spydde? – På fyllan för något tag sen.
44. Gången du grät? – Vet ej. igår. 
45. Pizzan du åt? – i förrgår i thiiiiiiink . 
46. Gången du var i göteborg?- förra sommarn . 
47. Gången du var i stockholm? – förrförra sommarn . 
48. Gången du var hög? – Hehehe aldrig.
49. Personen som såg dig gråta? – Mamma . 
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? – Svart.
52. Hund eller katt? – hund . 
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Feeeesta sönder sen hem och mysa ;)
54. Tv-spel eller datorspel? – Hmm.. Både och!
55. Singel eller upptagen? – Singel.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – PA, men det finns ju inte längre haha.
58. Ragga eller bli uppraggad? –  Bli uppraggad. 
59. Big Brother eller Paradise Hotel? – Paradise hotel!
60. Svart hår eller blondt? – Svart.
61. Blåa ögon eller bruna? - bruna, som mig?
62. Choklad eller lakrits? – Choklad.
63. Göteborg eller stockholm? – Stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? – Vänsterhänt.
65. Coca-Cola eller Fanta? – Coca Cola.
66. Pizza eller kebab? – Pizza.
67. Randigt eller prickigt? – Randigt.
68. Älska eller älskas? – Både och såklart.
69. Leva eller dö? –  Leva?
ANTAL:
70. Personer du älskar? – Orkar inte räkna.
71. Personer du hatar? – Hata är ett starkt ord . 
72. Personer som sagt jag älskar dig? – Många.
73. Personer som hatat dig? – Haha bra många skulle jag gissa på ;) haterz gonna hate.
74. Glassar du ätit på en dag? – Många, hihi.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Har vart på en än så länge.
76. Gånger du haft minnesluckor? – Haahah min största minneslucka var ju liseberg 2010. Haha.
77. Piercingar har du? – läpp tungaaa navel osv osv 
78. Personer du saknar just nu? – Hmmm.. 2.
79. Gånger ditt hjärta brustit? – För många gånger.
VEM:
80. Vill du kyssa nu? – Min bebis :$
81. Ska du träffa imorgon? – Nico i think . 
82. Sjöng du senast för? – Mig själv hahaha gräsligt.
83. Hade du senast en MSN-konversation med? – viktor b ♥
84. Spelade du tv-spel med senast? – Mamma hahaha.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Vet ej, eller? (a)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på – Vill kasta en sten på Andreas Ors, inte för att ja är sur på dig eller något. en kul grej bara :)
87. Förtjänar att dö? – Richard Fagerman! :)
89. Vill du sova brevid inatt? – Bebiseeen.
VAD:
90. Gör dig glad? – Att vara med någon som gör en lycklig, vara med vänner, shoppa, ens familj, pengar, mat osv.
91. Gör dig ledsen? – När något inte går som planerat.
92. Vad vill du helst göra nu? Färga håret.
93. Önskar du att du slapp göra? Gå i skolan, skaffa ett jobb.
94. Vill du ha nu? – Pengar.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Pengar hihi.
96. Längtar du till? – Imorgon.
97. Tycker du om dina betyg? – Suger.
98. Ångrar du i ditt liv? – Man ska inte ångra sig.
99. Är det bästa som har hänt dig? – Ojj, mycket.
100. Varför gjorde du detta? – Tidsfördriv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela