- Izabel Izadora Filipsson .

Johan Jonis Persson ..

Publicerad 2011-08-10 00:21:36 i Allmänt

Johan Jonis Persson
Tja du får hata mig, snacka skit om dmig, säga att jag är en mobbad jävel osv osv. Ja jag har varit mobbad och jag bryr mig inte om det. Folk som umgås med mig gör de för att dom tycker om mig för den jag är. Jag säger de här för att jag vill be om ursäkt för all skit jag sagt till dig. Jag var bara extremt ledsen. Jag vet att du har de svårt hemma eller ja du hade det iallafall. Om du behöver prata någon gång med mig så får du gärna höra av dig för jag har haft de jobbigt själv och tagit mig ur det. Så om du känner för det någon gång är de bara att du hör av dig. Nu ska jag inte störa dig nå mer iallafall ville bara be om ursäkt. Ha de de bra..

SKREV detta till mig på fb för någon minut sen! ja visst. nu ser alla det.
han är en av dem mest idioterna jag träffat i hela mitt liv , tryckt ner mig åt a bara faaaaaaan .
ja säger inte att ja tänker förlåta honom .
jag har det inte lätt hemma .
jag har ändå aldrig haft de riktigt svårt .
ja har förlorat mkt i mitt liv .
men ja tänker aldrig aldrig aldrig förlåta dig Johan, du har sagt ditt .
ja vill inte ha ett skit med dig och göra längre !
allt du sagt till mig , allt du sa framför mig .
jag grääääääääääät , men du stod ändå där framför mig
tryckte ner mig framför ansiktet på mig .
hur fan vågade du ?! - allt du sa .. fyfan .
du kan glömma mig .
ja kommer aldrig att bli din vän igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela