- Izabel Izadora Filipsson .

Hm.. mina dagar.

Publicerad 2011-08-04 21:39:04 i Allmänt

fredag-onsdag har jag varit med världens bästa andreas :/ sista natten kramade ja om dig riktigt hårt.. för ja visste att det va sista gången vi sågs. du har varit bäst. glöm aldrig det. ♥

visst, jag kan vara arg.
jag kan vara sur.
jag kan vara lite annorlunda.
jag kan vara konstig.
jag kan ha problem..

- men du sa " iza, jag älskar dig, och accepterar dig som du är "

nej andreas, det gör du inte.
det skrev du själv.
smset.. du försa dig, du accepterade inte mig som jag va .
du pallade bara inte se mig sådär, du tyckte det va jobbigt .
visst , ja lider . varje dag .
men ja trodde du förstod .
men du dumpade mig för ett av mina problem .
om du inte accepterar det , hur vet jag då om någon annan kommer göra det .



.. Andreas, om jag ska vara ärlig .
så skulle jag göra exakt vad som helst för att få tillbaka dig .
jag skulle skita i allt , ja skulle verkligen det .
men det är försent , du har sagt ditt .
och jag mitt ..
men ja finns här , du vet att ja tycker om dig .
och ja släpper dig inte på första daget .
men baby, jag är inte perfekt .
jag är inte bästa tjejen .
men ja försöker ..
ja gjorde mitt bästa , men det räckte inte till ....
trodde du var seriös , trodde du älskade mig .


att höra dina tunga andetag, att se dig sova .
att hålla om dig hårt .
att ge dig en puss när du sov .
att hålla i din hand tills ja också somnade ..
somnade gråtandes , för ja visste verkligen ....
att det va sista gången vi sågs .

remember, i still love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela