- Izabel Izadora Filipsson .

heeeela helgen .

Publicerad 2011-08-21 12:54:11 i Allmänt

Fredag - Började med att Glenn smsade mig. han ville hitta på något, men ja hade inte lust i början . satte på mig mjukis kläder och torkade bort sminket och promonerade upp till statoil för att köpa dricka, och såååå klart kommer han in när man ser som värst ut . jag och johanna med xl tröjor & xxl byxor. haha!
men sen så ringde han mig och sa " du har en minut på dig att komma ut, ni ska in i subaru'n den blåa " och vi fick paaaaaanik, hahaha . inget smink men ja va ju söt ändå tydligen haha nejrå . vi åkte till gokartbanan och "sladdade" lite . sen drog vi till torget och sen sticker glenn huvudet och ba SKA NI MED TILL FILIPSTAD , köpa mat på torggrillen . så vi åkte dit :) haha , några minuter innan vi kom till fstad sa jag - det kommer bli bråk .
så klart ! så kom det två idioter som var höga som helveten och fulla som svin, och dom började kaxa och ja,  när dom gav på glenn en smäll så sprang dom som vinden, hur fegt? dom visste väl att dom gjort fel , efter som dom var 2 och vi var 13 ;) haha . kom hem ganska sent, sov 2,3 timmar sen kunde ja inte sova mer . sen sprang ja upp och väckte violeta, jag ba viiiiiii ska till örebro och så köpte jag lite där .

lördag - vart kaos hemma .. bla bla bla orkar inte ta det .
senare av kvällen spenderades med en full glenn uppe på torget i nån timme bara .
vem fan låter han sova i bilen?!?!?! när han ligger av däckad!? hur dum får man vara , när de nästan är minus grader ute . vafan


jajajaja, :)


christer glenn & patric! haha ;) fick bli en bild på dem .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela