- Izabel Izadora Filipsson .

fml fml

Publicerad 2011-08-30 20:58:08 i Allmänt

:( jag är dum i huvudet .
folk får kalla mig slampa .
men en sak är säkert .
huvud saken jag vet vad som är sant o inte .

- livet var så jävla mycket bättre när jag inte var singel .
då höll man sig till en ända jävla person .
nu är det fucking insane o ja dör .
förlåt för ja skriver ut detta ..
men fan :( vad tänker ja med?!
ja vet att ja är så jävla mycket bättre än det här .
varför varför varför ..
hänger mig .
ja gråter fan snart .
vet inte vart ja ska ta vägen .
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
SERIÖST

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela