- Izabel Izadora Filipsson .

;)

Publicerad 2011-08-28 22:07:43 i Allmänt

SEX/KÄRLEK


1. är du singel ? - Yes, men fick ju pojkvän igår! hah ;)
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - inget av de. 
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - no
4. När hade du sex senast? - :( ... åh, förlåt. 
5. Har du kört oskyddat nån gång? - alltid
6. Haft sex med någon du ångrar? - yes
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - ja
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - ofc
9. Har du hållit på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - haha yes
10. Haft sex på fyllan? - yeman
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? - nej
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det?
- klart
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? - aah
14. Somnat gråtande pga. kärleken? - hann nog sluta gråta innan jag somna. hha skoja! ja.. 
15. Varit på en blind date? - vad är det?
16. Varit otrogen? - japp
17. Ångrade du dig? - faktiskt inte, payback som fan ;)
18. Om du är upptagen , hur långt är då erat förhållande hittills? - jadu..
19. Har du någonsin varit kär? - ja :)
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? - eh ja? killar vi pratar om eller?

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän?
- jaråå
2. Är du ofta med dina vänner? - så ofta jag kan :)
3. Vad brukar ni hitta på? - crazy stuff, ävntyr varje gång ;)
4. Bästa minnet med nån vän? - finns många
5. Säg namnen på några riktigt bra vänner? - jag har as många fina vänner!
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - näää asså. 
7. Har du hatat din bästa vän? - Hata är ett starkt ord
8. Litar du på din bästa vän? - yes i do
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? - svikit och svikit vettefan, nejdå :D
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? - ja, fast av happiness 
12. Vart bor din bästa vän? - :) ja. 
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra?
- Ja förfan, vi går varandra bakom ryggen hela tin drf vi är så bra vänner....
14. Har du ljugit för någon kompis någon gång? - har jag gjort 
15. Har någon kompis ljugit för dig någon gång? - jarrå
16. Ljuger du för dina vänner ofta? - så ofta jag kan??
17. Vilken kompis var du senast med? - Jennie :) 
18. Har du många kompisar i din klass? - jaaaaa, only giiiiiirls. 
19. Vilka/vem är du mest med i din klass på skolan? - johanna, hanna jenniiiee :)
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? - Vettefaasn

SENASTE

1. Du fick en puss av? - Richard
2. Sov med dig i samma säng? - Linus. ( han orkade inte köra hem, o ja lät han stanna.. kl var 3 4.00 ) 
3. Du delade ett riktigt skratt med? - Linus 
4. Du gick på bio med? - skolan
5. Du höll i handen? - Vet ej
6. Du gick på stan med? - Richard. 
7. Delade en pizza med dig? - ja o carrrooo! 
8. Du ringde? - richard ♥
9. Skickade ett sms till dig? - Måste ha varit Richard 
10. Du kramade? - Linus. 
11. Gjorde dig lite besviken? - Mamma
12. Gjorde dig mycket besviken? - Mamma
13. Du skrev med på msn? - R . 
14. Du snackade skit om? - behöver inte snacka skit, mår rätt bra med mig själv så de räcker ;)
15. Du åkte bil med? - Linus. 
16. Gav dig en komplimang? - Richard. 
17. Du kollade på film med? - Linus. 
18. Du åt med på resturang? - Nico o kristin
19. Betalade något åt dig? - ??
20. Grät inför dig? - jennie. o jag inför henne.

BOENDE


1. Bor dina föräldrar tillsammans? - nej fyfan
2. Om inte vem bor du mest hos? - ingen av dem.
3. Har du eget rum? - ja
4. Egen dator? - yes
5. Egen tv? - yes
6. DVD? - ja
7. Boxer? - Ja
8. Internet? - ja
9. Vilka färger har du i ditt rum? - röd rosa orange
10. Har du stor golvyta? - ja
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? - Ja.
12. Är köket stort? - ja
13. Dismaskin? - yes
14. Micro? - jaa
15. Glass i frysen just nu? - aa
16. Fler än ett badrum? - yes
17. Badkar eller dusch? - dusch & badkar!
18. Tvättstuga? - yes
19. Balkong? - yeeee
20. Bra grannar? - ja förfan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela