- Izabel Izadora Filipsson .

;)

Publicerad 2011-08-22 16:14:26 i Allmänt

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – Mina syskon
Dag 04 – Min bästa vän
Dag 05 – Min tro
Dag 06 – Mina drömmar
Dag 07 – Min första kyss
Dag 08 – Mina dåliga sidor
Dag 09 – Mitt favoritplagg
Dag 10 – Mitt favoritminne
Dag 11 – Mina förebilder
Dag 12 – Mina rädslor
Dag 13 – Min favoritplats
Dag 14 – I min handväska
Dag 15 – Detta ångrar jag
Dag 16 – Det här får mig att gråta
Dag 17 – Det här saknar jag
Dag 18 – Ett ögonblick som förändrade allt
Dag 19 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 20 – Om det här vore min sista dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela