- Izabel Izadora Filipsson .

Dag 4 - bästavänner.

Publicerad 2011-08-30 19:46:57 i Allmänt

då börjar vi med johanna granath.
johanna är någon jag träffade på bussen till skolan första dagen ja började åttan andra året.
hon satt o kollade på mig, och ja på henne.
båda sa " hej " o tittade på varandra som om vi vore dumma i huvudet.
hon är någon jag ser upp till och accepterar.
& om folk säger nånting om henne, i don't care.
jag älskar henne för den hon är.
johanna är en grymt underbar person!
dock är hon aldrig seriös o skämtar ofta ;)
inte alls ofta hon kan vara seriös .
men ja gillar henne iaf .
hon är bra rolig, hon får en att skratta så man gråter .
men ja älskar henne , vi umgås mycket .
varje dag träffar ja henne .
j a g ä l s k a r d i g

Hanna Zander

Hanna är någon jag oftast bara vetat vem det är .
en tjej som hänger oftast med killar , kommer mest överens med killar .
hanna håller det hon lovar .
jag och hanna började i samma klass augusti 2010 .
vi började umgås mer o mer :)
jag är glad att ja lärde känna den tjejen alltså .
vi har bra roligt , samma humor .
kan prata om allt .
" hanna kom igen nuuu " ;) haha fett me garv i skolan idag asså . :*
j a g ä l s k a r d i g

Jennie norrman
Hon och ja började också i samma klass .
men dock kände vi varandra sen innan då vi varit osams i ett år . ett helt år !
jennie är någon ja aldrig tror ja kommer förlora i mitt liv .
jennie och ja har hållt i hopp i några år .
hatat varandra när båda gick i snäckan .
när jennie började sexan började vi umgås .
vi har varit med om mycket , våra torsdagar . och allt möjligt :)
denna bild togs i augusti 2010 på hällefors marken .
jag har varit utan jennie i nu två dagar o ja saknar henne redan .
ja älskar dig .
jag och violeta har hållt i hopp från vaggan o så kommer de förbli ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela