- Izabel Izadora Filipsson .

Dag 1 - presentera mig själv .

Publicerad 2011-08-22 16:19:45 i Allmänt

Tja! jag heter Izabel Izadora Filipsson, jag är 16 år den 26;e augusti nu på fredag :)
Jag är i stortsätt finsk, hela min mammas sida kommer ifrån finland.
Jag är född i karlskoga, bott i grythyttan, sångshyttan, hällefors & saxhyttefallet.
Jag har svårt att lita på folk, jag har varit med om mycket i mitt liv.
När jag va 12 eller 13 år dog min storebror som var 20 år.
Jag har inte så mycket att berätta om mitt liv.
Spelat fotboll osv. Ja allt möjligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela