- Izabel Izadora Filipsson .

daaaags o blogga!

Publicerad 2011-08-09 21:10:20 i Allmänt

hm, vaknade upp idag käkade nå jävla mat vette fan vare va. haha! :)
drog upp till hällefors med farfar, satt där hos dom en stund . skulle låna resväska o grejer .
sen åkte ja ner till mamma en stund, gick ner till busstationen och pratade med mohammed :) <3
hm . sen gick ja till mamma igen , sen hämtade farmor mig ifrån mamma , sen satt ja där .
va med yvette , sen drog ja hem .
letar efter en fucking resa men de går då fan inte ens bra för fem jävla öre ..
får stanna hemma då! hhaha :(
ja o nico sitter och nötar efter en jävla resa nu . men vafan , fanns en till rodhos men aa , hotellen va gaanska dyra .
tältning på g? ;) haha ne skämta .

jaja . nyss käkat kyckling! och nu ska ja väl inte göra något speciellt .
om det är någon som vill komma är de bara de gör de ! för ja har ändå inge bättre för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela